12.9 KM

Har just landat i soffan. Jag & Anna tog en löptur imorse, klockan 09.00 möttes vi upp och började vår tur. Vi provade på en ny runda. Vi sprang bort till en liten inplanterad typ sjö.. träsk? Bortom för jihovas.. fram till sjön & sedan tillbaka & runt ÖoB. Vi sprang bort ca 900 kalorier. I prat tempo.. ganska lagom takt.. ca 6 minuter / km. Behaglig takt! Och det var så jäkla skönt! Så skönt att springa ute i de friska luften, & så vart det ju i en ny miljö, mycket skog. Såå mysigt liksom, älskar höra fåglarna kvittra, och att vistas i skogs miljö, men ändå inte springa i, skogen. Var alldels perfekt! Kul dessutom att variera sina rundor! Benet mådde sådär, men definitivt mycket bättre! Det gör lite ont i bland i vissa lägen. Men så pass lite att jag inte tror att det gör något att träna på det. Har klunkat i mig en protein dryck med carbo flex i. Ska ta mig en banan & sedan vila lite, sen ska jag förmodligen vira om till gym kläder & köra ett styrke pass på gymmet! Vill kötta benen hee heheheh eheh ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0