... 567 & 8 !

Baaam och jag sitter tillbaka i soffan efter lite gympa i Götet. Det var bra, medel pump? Jag vet inte vad det hette.. men något med medel... & det var bra alltså.. fast jag vart ju inte särskilt andfådd eller svettig.. men det kan ju ha och göra med att stereon inte var sig själv & stängde av musiken titt som tatt. Och vi var tvungna att avbryta några gånger.. Men jag ska nog betala in den där summan så jag får vara med när jag vill. Är ingen stor summa så det spelar liksom ingen roll om jag bara är med 10 ggr.. liksom. Så woho, sitter & äter mini keso & jordgubbar! Tamig tusan, vad jordgubbarna i affären är GODA! Smakar ju precis som svenska.. ännu godare! Got damn it ;) Ska ta mig en dush, sen häng i soffan! Kyckling burgare - till lunch idag, mellis - kvarg, keso, äpple & kanel, (direkt ut kvarg burken) & nu alltså minikeso & jordgubbar. MUMS!

Har för övrigt lärt mig att sticka idag på jobbet! Se vaaad duktig jag är, ska sticka ett par tofflor till mig är det tänkt haha, har aldrig stickat i hela mitt liv men det blir nog bra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0