Don't mess with me;)

Hej på er.. halv ligger i soffan & är väldigt trött. Har tillochmed sovit en timme nu på em.. Vaknar ju 7 nu förtiden istället för sex, så det var väl bra att vi ställde om klockan, - en timmes sovmorgon...... Var upp och tränade i fm. Axlar & triceps. 15min crosstrainer & typ 10 dåliga minuter på löpbandet. Startade först upp på löpbandet med att springa, men så fick jag mitt jäkla håll som vanligt.. så det vart inte så mycket med det. Avslutade och körde på styrkan istället.. Halvdant pass.. Var hem till mamma efter & hälsa på en magsjuk john, & en snorig linn. Väl hemma blev det en lite tacos lunch, och som efterrätt - jordgubbar med soja mjölk hos grannen! Har varit och handlat lite gott till ikväll, är just nu inne i värsta sötsug behovet... eller söt & söt.. vill äta! MAT. Äta vad som helst.. bara jag får något i munnen liksom.. Sen är det ibland enklast att  ta en choklad bit istället för att laga något men det är ju en annan femma ;) Jag sitter och funderar på om jag ska ta mig i kragen och pallra mig ut på en promenad eller om jag ska ligga kvar i soffan.. trööööttt!

Det här fick jag i brevlådan idag: mp3, hörlurar till min söta iphone,
& en gummi klocka. Och ett svart tonat skal till phånen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0