Fit for fight!

Bam! ,. im fit for fight för lite hopp & skutt i Götlunda med Mikaela & Anna! Vet inte riktigt om jag vet vd jag ger mig in på då jag är ur värdelös på takt känsla & hänga med, kommer stå som ett fån & titta och försöka komma ifatt.. men det handlar väl om att ha kul också?! Motion & kul.. kan väl inte bli bättre?! Två flugor i en smäll så att säga. Att träna & ha tråkigt - finns det nån poäng? Man måste väl h någerlunda intresse i vad man gör.. & ha kul under tiden för att palla göra det i en längre period.

Har legat i soffan & vilat i ca 45 minuter nu. Det vart inget ben pass på gymmet. Vart en 5 km promenad med hundarna istället. Tar benen & rumpan imorgon istället! Nu ska jg snart trippa över till Mikaela, så dags att slurpa i sig kaffe & omega3 kapseln..  HEEEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0