Fredag

Tuggar morot för fulla muggar, så tråkigt att stå & skala dom men så gött det är när det är klart! ;-) Jobbade till 12 idag också, tog hojen hem och la i en tvätt & gick ut m hundarna. Sen hojjade jag vidare til gymmet där det vart 25 svettiga minuter på crosstrainern & sedan lite övningar bröst. Hem & vände i princip, snabb dush & nya kläder sen cycklade jag över till mamma. Påååskmat. Min lille syster Denice hade gjort en jätte god efterrätt, vit choklad mousse m sura hallon & blåbär. -Gjord bland annat utav ägg kesella vit choklad lite grädde. Och jag hitta givetvis på en ännu, nyttigare variant. Heeheh, huvudet börjar bara leta efter ett gott nyttigare variant av sig själv.. "not my problem" -tänkte jag säga... Meen hursom så var den jätte god!

Tog mig en kvälls promenad med hundarna för ett tag sen. Och det är så himla skönt väder alltså, jag avlider. Älska våren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0