Frihet.

2 veckor kvar till påsk, 3 veckor kvar till valborg.. det är snart MIDSOMMAR! Det kommer gå sju jäkla fort, så jag passar på att njuta av varje sekund just nu. Det är vår, det är ljust, vår-fåglarna är här, gatorna e torra & fria från grus.. alltsåå ååh!! Fan vad nice! Snart är värmen här också, och snön & de blöta borta från spåret i skogarna.. MUMS! Helt galet alltså!! Man säger varje höst "den här sommarn gick så jäkla fort" Men man måste börja njuta redan NU! Skjut inte på det, ta vara på tiden liksom :-) / filosofen chris!

Jag vill bara att klockan ska ticka lite fortare nu så att jag kan ta fram mitt snacks! ;-D Nötter, morötter & äpplen.. Sprite zero, mörk choklad. Ja i vanlig ordning har jag massvis med godheter hemma! Bara för att jag skrev imorse att jag ville ha en iForm tidning som kom den nya i brevlådan idag runt lunch! Fyfan vad glad jag blev! 2 tidningar att läsa ikväll :-D Har inte blivit av någon längre prom idag, max en 20 minutare & då var det för hundarnas skull. Normalt tempo, och jag släppte dom fria en stund, så jäkla kul att se dom springa & busa! Stella försöker komma ifatt Enzo, men lyckas aldrig & hon blir skit tjurig för de haha! Nu ska jag hoppa in i dushen, sen blir det mys för hela slanten!

Fick hem min BetterBodies hood tröja idag! Och mina söta adidas strumpor, heheeh. Tröjan var något kort.. men va tusan, palla skicka tillbaka eller så?! Naee.. krymper den i tvätten så gör den, då får den hänga fint i garderoben ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0