One should eat to Live, not live to eat.

Den här dagen har jag verkligen gillat! Började lite grått både i vädret & i mitt huvud. Men det ordna upp sig så fort jag kom till gymmet! Så jädrans härligt.. fart & fläng! Mina Converse skor kom på posten idag, & för jäkla sköna var dom också! Svarta , tyg, orginal modellen. Har alltid haft vårens "nya" modell förut.. Tror jag ska köpa mig ett par låga också! Och så kom protein paketet idag med, hela 9 kilo vägde paketet haha! Tur jag inte behövde GÅ hem med det.. Sitter i soffan nu och försöker varva ner. Skulle vara så skönt att dra en jogg nu på kvälls kvisten.. men orkar inte blir svettig & dann igen! Eller? I have antz in my leg liksååm. &&& vill ni veta?! JAG, hade jeans på mig idag. Hahhh det händer inte varje dag alltså, bor numer i mina tränings/mys byxor! Det enda jag tittar på på nätet är just , tränings redskap/mat/kläder... Haha. Kändes nästan konstigt på benen att ha jeans haha, då har det nästan gått ut för!
Oooch på tal on ingenting.. den 21:a ska jag göra mina naglar fina! Franskmanikyr står det i kalendern!

Anna Skipper & Anna Anka 50/50  har hittat mig! Eller har jag hittat dom, i.. mig? Hehehh, jag gillar dom!
If your food can go bad, it's good for you. If it can't go bad, it's bad for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0