I form.

Fredagar är verkligen något speciellt för mig, lediga fredags kvällar är verkligen något jag njuter av, det är då det känns som mest att man är just ledig, & man bara "är" ...

Jobbade till 14, hade tänkt träna när jag kom hem men kom på mig själv att det är bra att vila mig från gymmet lite så jag kan ta mig dit i helgen bland annat & dels att löpningen står på prio-ett denna vecka så energin & motivationen måste gå till det. Tvättade & åt lunch, fikade hemma hos min lille syster, som har nytt boende. Sen drog jag ut på en löp tur med hundarna! Nästan nio kilometer. Varav ca 4,5 av dom var pw & resten löpte jag.

Ikväll har jag legat med fötterna på bordet, på teven har hockeyn stått på & jag har haft munnen full utav bla morötter, 85% mörkchoklad & blandade nötter. Hehehhh. Fick hem nya iForm tidningen idag!! Så den har jag läst igenom, nästan 2 gånger! Nu är jag såå trött! Blir en tidig kväll idag, så jag är pigg & alert till löp passet imorgon bitti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0