Just idag är jag stark.

Nyss hemkommen från gymmet, och har hunnit druckit upp en protein dryck. Har choklad-banan hemma. Och så jäkla god den är då!! Im in love, smakar gooodis! 50/50 vatten & mjölk, blir bäst! Mummmmss! Tränade biceps & triceps ORDENTLIGT idag. Riiiktigt bra pass, fick muskelkontakt med detsamma tycker jag.. Kunde ta 2 repitioner m 12.5 kilos hantlarna i en bic övning :D haha, tänk när jag kan köra 10 st ... ;-) Har allt-i-hemma tidningen hemma. Alldeles färsk dräpte den ner i brevlåddan för några dagar sen men har hållt mig till att läsa den, ska göra det ikväll! Vill ha en ny iform tidning!! Borde vara en ny varje vecka... Ska snart ner på kaffe sen ska jag till thulegatan & arbeta. Ska måla lister, väggar, & element. Ett vid sidan jobb så att säga ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0