klunk klunk

Nästan nyss hem kommen från ett gym pass med Anna! Det blev det vi kör mest när vi väl kör, biceps & triceps! Och i vanlig ordning tycker jag att jag får upp ett sånt jäkla pump haha! Det var ett bra pass, jag är nöjd! Vi köttade även på mag musklerna med 3 övningar. Har just slurpat upp min proteindryck, och håller på & tvättar för fullt. Har på mig till klockan 14. Men är snart klar! Brödet jag bakade imorse var utomordentligt gott!! Huur bra som helst! Det kommer jag gör ofta! Det här använde jag mig av, 4 dl soja mjölk,  Ca 6-7 dl havregryn (jag tog 3dl vanlig, 2dl fiber & 1-1,5 pauluns müsli) , 0,5 dl flytande margarin, 1 dl minikeso, drygt 1 dl linfrön, en nypa kruskakli, mindre en 0,5 tsk salt & mindre en 0,5 tsk socker. Sen rörde jag bara ihop allt och sen ut på en plåt m bakplåtspapper, två st plättar typ som scones. Så fick det stå i ugnen i drygt 15 min. Voila! Garnerade med lite linfrön & solrosfrön. Kalkon, mini keso & tomat på och fyfan va de satt fin till frukost! :D Hur mättande som helst var det också, trodde jag skulle orka en skål hälsofil/gröt också... men icke!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0