Logik & sans är ur balans!

Har legat och läs en massa bloggar hela förmiddagen, lyssnar på musik.. lagt till Hanna segfelt i länklistan, många som har ändrat plattform till myshowroom istället, så dom har jag förnyat.. och så har jag drömt mig bort .. med en dröm kropp. Jag fick hem min korall röda bikini från h&m idag också.. gahh, jag vill upp och mosa benen som faaan. Eller ut & springa, springa till man hör flåset fast man dunkar musik i öronen så att det heter duga. Bli alldeles jätte varm & svettig, mjölksyra i benen..  och att känna att man har gjort bra ifrån sig... hungrig är jag också som pricken över i:et! Har ätit hallon & blåbärs gröt, fisk & grönsaker, & jag är huuuungrig. Mamma kommer snart & hämtar mig. Då vi ska åka & inhandla en MASSA mat, så jag slipper åka & små handla som jag alltid gör..

Jag tror på att jag kommer vara återställd imoooorgon:) YEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0