Mer kött på bena!

Gooodevening ..... jag fryser om fötterna så in i bomben! Fick hem H&M paket idag.. neon gul träningsbh & en vit overzise slappar t-shirt m lysande rosa & gula ton-nyanser. Nu sitter jag & väntar på käääk! Vart hemkörning idag.. för sent att stå vid spisen ;) Kyckling rulle! Efter min & Annas löptur spökade det onda i benet lite, var ganska så stel & det värkte mer i benet när jag gick på de.. men efter lite stretching & vila så tycker jag det är ganska bra igen! Det är inte helt 100 än, men OK. Ska ta det lite lugnt så det får vila.. Det vart ett ben pass med fröken Lundin runt 14 snoret. Ett lagom hårt pass. Vi chillade hemma hos henne hela eftermiddagen sedan. Nu sitter jag som sagt här, väntar på käk & ser på näe kära FBK tar hem skiten;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0