MER.

Ligger i soffan och är väldigt irreterad över att kanal 11 inte fungerar så BB missas haha, & ännu mer irreterande över att jag irreterar mig på de! :) Funderar på att mosa lite ben imorgon efter jobbet.. Att träna ben är både fysiskt och psykisk påfrestande och varje pass är tametusan en kamp :D (Jobbigaste för min del är fanimig liggande bakspark.. skjut mig. Får så ont i ena benet varje gång.. flera kvällar efter) Man klarar av mer än vad man tror & man kan lasta på nästan hur många klossar som helst.. och köra fler reps än vad man tror.. Handlar väl kanske mycket om att våga.. Det är många kilon man lägger på och det ser ju jätte mycket ut också.. man lurar sig själv. Jag skriver "man" ska väl prata för mig själv.. hehe hehe. Och när tröghets momenten kommer.. gahh, haha. Ehh kör ba kör ;) Beställde nytt protein igår.. kommer förhoppningsvis på Onsdag. Var lite annat smått & gott i paketet jag köpte med.. mmm.. hehehehh... Ska ta mig kvällsvälling nu.. Hoopas på att BB börjar snart, annars går ja & lägger mig.. Godnattiiis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0