Min väg.

Gooodkväll! Sitter i soffan och tar det riiiktigt lugnt. Idah har det varit en riktigt bra-dag! Slutade jobba vid 12-slaget. Mikaela kom & hämtade mig och vi åkte upp till gymmet på en gång. Jag köttade på benen som bara fasään! Känndes riktigt bra, tyngre vikter & bra muskel kontakt. Hehhhhhe.

Efter det åkte vi & handla lite käk, protein dryck vart de sen på hennes balkong i solen. Vi ordnade i ordning fläskfileen och la den sen på grillen medans vi satt i solen & snacka skit & allmänt njöt! Elina kom & hämtade upp oss efter nån timme, och vi åkte till Köping för lite H&M shopping & påsk godis shopping! Jag har nog aldrig handlat så mycket lösgodis som jag gjort idag.. På vägen hem skulle vi (jag) ta en snabb fika -(de andra 2 skulle keka.) på donken i driv-in.. Jag ville ha en liten cola & en liten glass. -Glassmaskinen var trasig. Okej, då vill jag ha en paj då.. Näeee när vi kommer fram till sista luckan så säger de att vi måste vänta på pajen. Och då fick det va! En liten cola till mig, tack! Tror det var Guds kall till mig att jag ska dra ner.. FATASS liksom?!

&&& när vi kom hem så gick jag & marre & fixade naglarna. Vi tog båda bara en förstärkning med permanent färgning. Jag tog ett aprikos färgat glitter.. somm ett fall från toppen ner mot roten liksom.. tjockt glitter högst upp på tippen, och sen blir det glesare & glesare ju närmare roten man kommer... Det är inte så jätte tjusigt nu eftersom jag inte har så långa naglar men de kommer, de kommer bli jäätte tjusigt :-)))) oooch efter det... virade jag om till löpar kläder & tog en kort löptur med hundarna. Så nice väder att springa i ikväll! Hade en bra fart idag. Min, fart.. "mitt gung" liksom.. känns bara som ja behöver lyfta på fötterna.. Synd att jag träffade på Georg precis när jag startat Löparappen, stannade & pratade med han nämligen i säkert  5-7 minuter.. så det ska dras av lite på tiden. Tror jag hade en bra tid.. om jag inte hade stannat och snacka så mycket.. Vi snabb planerade vår sommar trip ;-)





Här tycktes hon se en cellulit?? Haha, toka ;) Färgen på min nagel ser mer guldigt ut på bilden, men.. - persiko ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0