Noll uppladning.

Det vart inget löppass! Var toktröttis, la mig i soffan i 1,30 timme o snooza. Vaknade & var fortfarande jätte trött. Fortsatte med att tagga upp till löppasset, klädde om & förökte piggna till. På med pulsklockan o bandet.. på klockan stod det att jag skulle ha vilo dag idag, tänkte då att jag kunde ta en powerwalk då... om jag nu skulle ta vila från löpningen. Men kom knappt så långt, knappt 90 kalorier brända. Jag vände, jag orkade inte. Fyfan så trött jag är idag.. så ställde mig & gjorde en ägg omelett istället, på 5 äggvitor & 2 ägg gulor. En liten rödlök & en liten skvätt kaviar. Ett glas soja mjölk & en morot till de. Så gott! Inte världens snyggaste omellet dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0