Raise your hands!

Jag har överflöd med energi!! Pump it up! Imorse, åkte upp till gymmet med Swalin. Körde fram & badsida lår & rumpa + mage. Sen sprang jag på löp bandet 20 min, åkte hem. Drack en protte drink, och sen gick jag & hundarna 5 km promenad. Varvade då & då med lite jogg. & nu har jag kondition disco städat i en timme! Med det menar jag attjag inte stått still en sekund typ. Joggat stilla ståendes liksom, spungit till vardagsrummet, hoppat & studsat. Rockdansat & gjort grodhopp & utfall. Jag har liksom sprayat ajax medel i takt med musiken i mina öron.. Förstår ni hur speedad jag var.. är? Så här jag om dagarna.. dunk dunk dunk. Baam heheheh. Super capen hjälper en heeel del! Nu vet jag inte vad jag ska göra så går ner till grannen & rockar lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0