Re-load?

Nydushad och sitter i mina bääästaste mysis byxor & väntar på att vattnet ska koka klart så jag kan göra iordning mitt the! Började dagen med världens sovmorgon!! Vaknade inte förrän halv nio! Så vart ju skapligt stressad av att det var SÅ sent.. gah! En skål fiberhavregryns gröt med färska jordgubbar, sen bilade jag upp till gymmet med Swalin. Vart ett halv knasigt pass, några övningar bic, 20 min löpning, bröst & tric 20 min löpning! Haha, vrt inte varför det blev så.. hem & vilade en stund. Sen gick jag ner till grannen med jordgubbar & drack en kopp av de svarta guldet! Seeen vart det en promenix på 30 min, sen var jag hemma nån timme & vilade & tvättade.... Träffade mickis & vi drog en 40 minnare till promme. Mycket skönt, synd att det har blåsit så jäkla mycket idag bara!! Har varit lite halv seg & tom hela dagen idag. Inte ätit något speciellt heller, så det kan ju vara de! Gröt, protein, kvarg.. äpple, jordgubbar, mini keso, kaffe.. mmm bara en massa mellan mål har åkt ner i min strupe idag. Förutom nu på kvällskvisten, jag Elina & Mikaela åt en varsin sallad. Trööööttt är jaaag! Alldels tom & tung ... Hockey.. fbkfbkfbk, eller hur var de?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0