Rush.

Hoppla & godkväll! Jobbade till 15,30 idag. Cycklade hem & gjorde iordning middag/väldigt sen lunch. Det vart cödcurry kyckling & äggnudlar m grönsaker. Jätte gott! Vart 2 matlådor av det hela också, slipper jag laga käk imorgon! Kyckling, rödcurry sås.. broccoli, morot, blomkål & lök allt i ugn. Simpelt & smakfullt! Drog en 4,6 kilometers runda efter maten, det vill säga ÖoB rundan. Väl hemma vila & laddade jag om till ett gympass med ett gäng blandade & osaltade nötter blandat m keso & kvarg.., och det vart inte vilket gympass som helst, utan det vart ett riktigt jäkla tungt bröst & axel pass! Faasen vad jag körde på alltså, starkare än hulken var jag också! Haha vet inte om jag har köttat på så hårt nån gång förut, maxade på alla övningar & körde liksom slut på mig & de bareee brääände i mukklerna ;-D Avrundade det hela med 2 övningar mage, 3x12. Nu sitter jag hemma igen & ska dricka upp min jordgubbsprotte & sedan ska jag ner till grannen & leka hår frisörska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0