Söndag



Hör och häpna! -Jag sov till 07.30 imorse! Vilken sovmorgon! Har  inte sovit så länge sen jag vet inte när.. Vad hände? Aja kände mig nästan bakis när jag vaknade, haha! Gjorde iordning en skål gröt & gick ut med hundarna. Sen gick jag till tvätt stugan & la i två tvättar, sen åt jag upp min frukost & gjorde iordningen en protein dryck med extra kolhydrater i. Virade om till löpar kläder och mötte upp Anna. Vi sprang 9.2 km i snack takt hela vägen. Det tog oss 59 minuter. Så vi är ändå nöjda! I snack takt och det var första riktiga, riiiktiga rundan tillsammans. Fler ordentliga rundor ska de bli.. blir kul och se förbättringarna! Nu ska jag fixa tvätten och sen måste det bli nå käk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0