Lördag natt

Den här dagen kan ha varit den mest segaste ever. Jag har inte alls varit mig själv. Avbröt en löprunda m Anna tillochmed. Och det kändes då fan inte bra, men jag orkade verkligen inte. Heelt slut.. Mikaela fick komma och hämta mig efter 3.7 kilometer. Drack av å vattnet till och med för att jag var så jäääkla törstig & kunde inte fortsätta.. Kvällen spenderades likadant som gårdagen. Oxfile sallad & bea a'la ingla & ett glas rött. Dock så vart det inte mer än 2 glas för min del. Vattnet var min kompis idag! Vi gick till källan, där det vr 30+. Jag hade väl ganska "trevligt" ... fast jag var så inni bomben trött.. & Ingla tyckte jag var allmän tråkig ;-) Nu är mina ögon så tunga så jag orkar inte hålla upp dom.. gonatts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0