Matmonster


Min dag.. har bara bestått av att stoppa mat i mun idag tror jag. Men inget som helst onyttigt, så som en kaka har gått igenom min mat strupe!!Har verkligen haft en svart hål till mage... Började dagen med

Frukost 1. hemma.. Havregrynsgröt + en fullkornsmacka med kokt äggvita.
Frukost 2. på jobbet.. stor skål m verums fil blandat m kvarg + 1 äpple & 1 kopp kaffe
Mellis: Protein dryck
Lunch/middag: Viktväktarnas matlåda kyckling verona
Mellis: Mini keso + jordgubbar
Kvällsmiddag: Fläskfile & lite pommes




Och nu sitter jag nästan fortfarande hungrig haha, helt sjukt.. tycker jag äter mig mätt på måltiderna jag äter.. men kanske måste göra portionerna lite större.. ska köpa mig en matvåg dessutom! Mohaha haha hahahhh hahahhah / doktor mugg

Vart bjuden på käk hemma hos Emil ikväll.. fläskfile pommes & tsatsiki. Väldigt "killig" måltid må jag säga, enkelt men  gott! Saknade dock lite grönt på tallriken.. Annars idag.. kunde ta en timmes friskvård från jobbet idag så klockan 15 tog jag prom hem & hämtade dogsen och begav mig på en lång promenad. Var först tänkt att jag skulle upp till gymmet men bestämde mig för en långis prommis istället i det så jäkla sköna vädret!! Fyfan vad jag gillar de.. Så himla skönt att vi äntligen redan är i april.. mhhmm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0