Valborg.

Dagen i sig har varit alldeles jätte bra!! Startade upp morgonen med en brakfrukost, & en liten prom med hundarna. Sedan en cyckel tur med Anna till spåret, där vi sprang ca 5 kilometer, brände va 250 kalorier. Cyckel tur hem & en super snabb protein dryck + kaffe hos Marielle. Över till Mikaela där det vart solhäng & sallads lunch med Anna & Elina. På efmtermiddagen tog jag & Anna oss upp till gymmet där det vart ett.. biceps, triceps, rygg & mag pass! Tycke det kändes för jäkla bra!! Vart det en sväng upp på stan efter det & till Nisse. Landade tillslut hemma hos Mikaela igen där Tobbe, Sebbe, Mattias, Elina, Josse & Mikalea var. Drack årets första glas rose vin för i år, så jäkla gott! Hade köpt mitt bästase rose vin ever! Vi gick sen till ågården för mat & sällskap. Mest för sällskapet för min del men tog självklart lite mat också.. Köpte in 2 st kiwi drinkar. Sen fick det vara nog, nu sitter jag hemma med ett glas vatten & en halv skål nötter + mörk choklad.. Känns så mycket bätte.. tappade verkligen suget..  blir en tidig kväll idag också! Såå skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0