Vart tog solen vägen?


Hemma från gymmet! Det vart ett såndärt halv konstigt pass, igen. Jag har förmåga att göra de ibland.. Biccarna fick jobba fullt ut iallafall! Sen vart det några övningar triceps, mage & axlar, lite rygg också faktiskt.. Tränar man mer än 4 muskelgrupper så ökar fettförbränningen. Så kan ju låtsas att det var på flit passet vart som det vart.  Har även hunnit med några core övningar hemma.. Jag cyklade, premiär cycklade för i år! Haha, livrädd.. jag är såå rädd för att cykla! Blir nervös i trafiken & trottoarer, grus, människor bilar & cylkar.. ja you name it! Vill cykla där jag är själv.. men  i år ska jag över vinna den känslan haha! Går ju så mycket fortare att ta sig med cyckel än att gå.. Har klunkat upp min protte dryck.. banan & choklad. Så jäkla god, som godis. Tror jag ska ta & vila mig lite i soffan nu.. dra ut på tiden. Sen ska det stor städas eftersom jag får gäst hem i kväll! God mat & dryck .. skönt med Fredags kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0