vatten,vatten bara bara vatten.

Uhhhh.. har ta mig tusan sovit i princip hela dagen. Ynka kvarten jag varit vaken sen jag kom hem från jobbet.. Har frusit som en dåre, och har legat i soffan under täcket med dubbla mysbyxor & tröja. Det gör ont i hela kroppen. Har spytt hemma en gång bara som tur är. Är jag magsjuk kanske.. kanske eventuellt en släng av både magkatarr & magsjuka? Fick en läkar tid idag kl 13 men kände att jag var tvungen att avboka den pga jag höll på att nästan svimma i trappen när jag skulle rasta hundarna innan jag gick till läkarn. Tog paus i trappen efter varje trapp... & hundarna fick snabb kissa. Så otroligt jobbigt var de.. var alldeles slut när jag kom upp igen.. Har inte ätit nånting idag, spyr hellre känns det som. Så vatten är det enda jag får i mig & vågar mig på...

nu fick ni lite extra info..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0