When it hits you, you feel no pain.

Sitter och dricker kaffe, har precis ätit frukost. Fiberhavregryn halv portion & 2 lingron grova mackor m tomatoes på! Goottt, känns som jag behöver fylla på kroppen med lite energi sen igår, heehheh. Är nästan hungrig igen.. men nu får jag hålla mig till frukost nr 2 - det vill säga till fikat på jobbet runt 10- taget. Någon måtta får de va! Spänner i benen på mig, känner mig ganska stel också, faaast jag tyckte att jag strechade på bra igår! :-) 258 kalorier till frukost idag, det är fan svårt att komma upp i tillräckligt många kalorier varje dag!! Jaajaja, nu ska jag pyssla lite & göra iordning inför en prom till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0