Zero.

Morn! Hundarna hade chips fest hos mig igår märkte jag då hela chips skålen som stod på bordet är alldeles tom, ren skrapad. Dansa på borden gjorde de tydligen också... ligger saker på golvet som inte borde ligga på golvet...

Har just kommit hem efter en 5 kilometers promenad med hundarna. Vi gick upp till skogen för att kolla om spåret var OK, oooch det var det! Fyfan vad nice! Att äntligen få springa i skogen! Jag stängde av musiken, och bara njöt av allt ljud i skogen. Mina andetag, fotsteg & kvitter från fåglarna. Vi var alldeles ensamma. Solen i ansiktet & nästan helt vind stilla. Got damn it, inte mycket som kan slå de!

Jag hade riktigt kul igår kväll!! Tack alla som var med! Fyfan, jag hade tillochmed kul på källan. Och det händer väl typ en gång per år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0