abborrar!

gymmet idag med marre, rygg stod på schemat. svårt  att känna om det gick bra.. fast ändå så tycker jag kunna känna mer o mer efter varje rygg pass om de går bra.. väl hemma drack jag en kopp kaffe & sedan kom emil och hämtade mig, och så åkte vi till hans sommar stuga ut i hällarna, packade väskan och alla saker och tog båten ut på sjön.. as fint väder fick vi. och lugnt på vattnet så det var as nice, solen brännde på huden.. kändes som sommar igen! VI fick upp 10 abborrar... jag tog dock upp bara 2 st utav dom, men jag fick upp den fetaste iallafall! drrrryyyga 0.5 kilo heheheheh ;)är man fiskar kun så är bar.. ba gilla lejjet ;-)

nu sitter jag i kvalet om jag ska ta nå o käka.. vila.. eller om jag ska dra på mig löpar kläderna och ta mig en runda.. känner att jag har världens press på mig just nu inför loppet! vi var så jääädrans dukriga i maj-juni, och var i riktigt topp form.. sen spåra de ut under sommaren med för mycket av de goda.. fest & ciggaretter!! plus att jag för det mesta kör stryrka inne på gymmet istället för löpning.. men det e lite så jag fungerar tror jag.. för mycket press, då struntar jag i det. så minns jag att de var i skolan med.. är det verkligen något som gäller.. och jag känner mig stressad & otillräcklig så trycker jag bort. assss drygt! men som sagt, jag ska springa loppet. men jag vet att jag kommer få en ur usel tid!! och det stör mig något så enormt.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0