bröst.

soffan, min kära soffa. som jag alltid lyckar somna i om nätterna.. poff säger der bara från att sitta vaken till att sova.. fattar inte?! gick o la mig i sängen runt 1-2 tiden inatt, och vaknade inte förrän halv tio.. frukost på de, lingrongrova & två äggvitor. sen bäsa jag till affären med mamma & handla lite till kylskåpet som typ ekade... men inte längre. skoeeent! sen åkte jag till city gym med marre, vi körde bröst, tuuungt pass. & avslutade med 10 minuter intervall på crosstrainern. palla fan inte mer, skulle göra 20 men när det stod på 7 minuter så avrundade vi till att vi skulle göra 10 istället....... och nu sitter jag hemma i min kära soffa igen. har just ätit lunch, en ägg röra på 4 äggvitor, en halv burk tonfisk & en näve spenat. mumsssss!!

dagarna går helt plötsligt jätte fort, hinner inte med de jag ska göra om dagarna.. ?? ändå så gör jag "ingenting" ... fattar inte........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0