celsius

sov i soffan fram till kl 18, vaknade ut av stella som stod m fram tassarna på soffan precis framför mig. vart lite stessad över att jag var så trött då jag & anna skulle mötas upp 18,30. så hällde i mig en celsius citron/lemon, as god! vi bestämde oss för milen igår, men vi ändra oss i bilen idag att vi skulle ta 5 kilometers spåret uppe vid badet... men i vanlig ordning när vi springer där uppe så sprionger vi fel & hamnar åt helskotta fel.. och jag lovar att det var min sista gång jag traskar där... sjukt jobbiga backar heeela tiden, så jäkla dåligt skyltat, aldrig vart med om något vörre & kan inte tänka mig något värre. usch & fy! vi sprang ca 45 minuter.. & har som sagt egentligen ingen som helst aning om hur långt vi sprang men vi tycker att vi ändå borde ha sprungit runt 7 kilometer.. 405 kalorier brända. det regnade heeela tiden, och det var stora pölar i spåret och mot slutet var jag så blöt om fötterna så jag kände inte när jag älsgade på i pölarna.. dom var propp fyllda med vatten skorna..  en dusch på det & sedan kom denice över på en kopp vanilj the & baugette m kalkon.. göööttt!

sandra jag georg & robin;) ..på ambassadör i sthlm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0