chicken.

igår kväll drog jag & mikael ut i spåret, ett bajs pass för mig. men jag tycker ju det är så skönt att smålunka ;-) skönt att få komma ut och smaka på löpningen.. vi kom runt snabbare den här gången och han höll ut myyycket bättre, blir impad av han faktiskt! haha. nästa gång kommer vi imål ännu snabbare. och då ska han även få låna mitt pulsband så vi kan pulsa han också, det ska bli kul!;-)

efter passet kom helena jessica & maria över och tittade & myste med valparna! och denice kom också över efter en stund på en kopp the. däckade i soffan like always haha!

imorse ringde klockan 7,30. en snabb kaffe & sedan på med träningskläderna och ner till marre. city gym - crosstrainer intervaller 30 min & sedan vart det 40 minuter styrka rygg. faaan vad crosstrainern tar bra i äset. och tungt & svettigt överhuvudtaget..  har träningsvärk i triceps från igår...  -har precis kommit hem från nisse, var där & hjälpte till att färga håret.. mätt & belåten sitter jag nu i soffan. dagens lunch vart en äggröra med tonfisk & tomat. ägg & tonfisk tillsammans.. smakar tamigfan kyckling! låter hel knäppt.. fisk & ägg liksom? men det är sant, och riktigt gott blir det! nu ska jag ta & vila för en gångs skull sedan drar jag till spåret och springer lite innan jobbet för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0