Fläsk! Här var det fläsk!! Fläsk för hela ...

Fläsk! Här var det fläsk!! Fläsk för hela året, dee blirrr jul mat härrr inte;) fyfaan vad vi inte har ätit bra dom här dagarna, blir hamburgare efter hamburgare hela dagarna/nätterna.. Förutom frukosten... Herregud vad jag känner mig svullen. Eller känner.. Lovar att jag gått upp ett x-antal kilo nu.. Längtar till måndag, då ska jag svettas på crosstrainern, och köra såå hårt i styrka... Ut och löpa om jag hinner innan jobbet. Jag o Marre sitter på terassen o lyssnar på musik, dricker cola och njuter av solen. Laddar upp för veckans kväll.. Vi väntar in nina, Sandra & steffen.. Sen styr vi för pärla på hotell rummet innan vi drar oss mot opera terassen.. Och möter upp jojjes familj & Co... Ikväll kör vi som om morgon dagen inte fanns ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0