fredagnatt


tänkte jag skulle unna mig en sovmorgon idag eftersom jag varit så trött alla mornar den här veckan.. men den bubblan sprack. blev väckt av marielle runt 7 snoret. "hon ville dricka morgon kaffe" !! och för ovanlighetens skulle denna vecka så var jag jätte pigg.. så det var bara & pallra sig upp. men hon fick dock gå ut m hundarna som skuld för hon väckte mig ehehehhhe. vart alltså en morgon kaffe nere hos henne, sen åkte jag upp till actic och körde ett 30 minuters löp pass & 4 övningar mage. cyklade hem och gav valparna lite mat och sen tog jag med mig enzo & stella på en stads promme med niklas. bjöd över nisse på en kaffe runt 14.. och kvart i 15 mötte jag upp anna & mikaela för ett pass i spåret. och det gick väldigt fint idag, kändes enkelt.. jag körde på i min takt och det var inte ens jobbigt idag. as skönt! har inte ätit en ordentlig maträtt alls idag... jag & emil träffades runt 18, och så åkte vi & handlade en massa gottit, fredags mys gott så att siiiga! har sen dess bara legat i soffan, tittat på ice age 2 & lirat lite poker med ca 10 euro + haha. nu -mysa med mina små odjur här hemma innan läggdags. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0