fridays.

tog en reeejäl sovmorgon efter en spännande & mysig & treeevlig kväll/natt igår ;) åt frukost, och kanske den mest onyttigaste ever, en skål m tomtegröt + kanel. kan fasen inte ha något sånt där gottgott hemma, då äter jag upp det på en gång. och det är ju inte ens mina korvar haha, mammas som barnen skulle få... hmmm. undra vad hon säger när jag snart ätit upp alla TRE ?!;) naee da, det är iallafall en korv kvar, heehehh. snurrade om till träningskläder och sedan drog jag & marielle till citygym och tränade biiiceps. tog en portion jodgubb/kiwi protein pulver utav henne, och det smakade.. jordgubb. det var gott men smakade inget annorlunda, lite men inte mycket. tränade utan handskar och faaasen vad ont i handflatorna jag har just nu, förhårdnader i händerna kan vara det ondaste. nu ska jag hoppa in i dushen och sen fixa lite.. sen bär det upp på stan med mamma för lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0