höst offentligt.

imorgon, 1 september - första höst dagen. och inte nog med det så är det imorgon det gäller. imorgon är det jag som slutar röka igen. slutade röka 9 december 2010. och började nån gång av början i juli. 2-3 månader rökandes, men nu är det slut med det igen. klarade jag det i vintras klarar jag tamig fan det imorgon och hela året ut också!

var över till mikaela på sena eftermiddagen, hon & patrik skulle äta varma mackor/toast. och det gjorde mig grymt sugen på det också, så jag kilade iväg till affären och handlade lite smått & gott. det vart en toast med kalkon, mini keso & tomat. och en toast med en halv burk tonfisk och några skivor lök. as gott! en kall sallad till de gjord av isbergsallat, romansallat, rucola, röd och gul paprika & rödlök.



vaknade 06.25 idag och började jobba 07.00. snabba sig som tusan med att fylla min matburk med mina gryn till frukosten på jobbet kl 10.00. det vaaar;

¤ havregryn
¤ boveteflingor
¤ dinkel flingor
¤ psylliumfrön
¤ kruskakli

fyllde upp ½ dl mått med ungefär lika mycket av varje. mer eller mindre. det blir verkligen en mättande gröt! jag har i lite mindre än ett halv äpple upphackat & kanel i också, muuumma!

just nu sitter jag mätt framför teven - efterlyst. med ett glas osötad sojamjölk. robinson - snoppar över allt, vaaad jag garva. haha kul med snoppar tycker jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0