hungrig som en varg som vanligt.

nydushad och nytränad. love life liksom. tog en promenad upp till actic imorse då jag lämnade kvar hojjen på jobbet igår eftermiddag. vart en lagom uppvärmning, så väl däruppe körde jag ett 30 minuters intervalls 1:1 pass på löpbandet. plant vs uppförsbacke. svettigt! och dom sista 7 minuterna fick jag håll i sidan av magen så då vart de rask gång vs gång istället... varavade ner 5 minuter & sedan körde jag 4 set baksida lår & 4 set i abbduction. sen fick det vara nog! nu sitter jag hemma och gör inte ett skvatt, ska plocka lite här hemma sen blir det en lunch med maaamma. är hungrig som ett as redan så får bli ett mellis nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0