jag klarade det.

igår i vanlig ordning hojjade jag & marre till cityg, mötte upp madde utanför gymmet & gick in tillsammans och körde ett biceps pass, hade ett bra tempo fast vi körde tre styckna ihop, likasamma övningar.. vi avlutade med 5 magövningar. det vart ett riktigt bra pass! idag, åkte vi till samma gym samma tid........ rutiner? och tränade ben & rumpa.. och min tränings värk har redan börjar kommit i äääset! hela skinkorna typ värker.. meeen det är ju så det ska va.. har jobbat till 21 idag. och ska strax gå & lägga mig. men jag klara deeet! jag klara att baaaara äta en halv påse popcorn, haha! hur länge sen var det inte min fredags kväll innehöll massvis med massa snuskiga kalorier?! alltid en ugnsbakad chips påse/blandade nötter/lös godis/choklad.. alltid verkligen. men ikväll har jag inte ens öppnat nån kexchoklad, och det ligger tre styckna i mitt "godis skåp" haha, känns för jääkla bra faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0