medeltidsdagarna.

.. har börjat i arboga. med start med nordman på scen på källar'n. lite patetiskt om ni frågar mig. vet inte.. men är totalt ointresserad utav det just nu. absolut inget sug av att gå ut, eller festa till det. vädret är inte på topp heller, men känns inte som om solen skulle göra mig mer fest glad.

jobbade till 13, sen åkte jag & mamma och handla mat. köpte bla kantareller, ruskigt gott! packade upp allt hemma och sen cyklade jag & josse till actic och körde ett pass. rygg, bic & tric.. var så jädrans hungrig när vi väl kom upp till gymmet. trodde nästan jag skulle avlida men jag glömde bort hungern snabbt, vi avslutade passet med 2 övningar mage. hade med mig protein drycken upp & drack upp den illa kvick efteråt. nu, är jag trött som ett as. skulle kunna somna vilken sekund som helst känns det som.



marre jag bb-sara & bb-vanessa ...... som jag fick höra, låg vi på saras blogg.. i fredags på opera terassen.. innan jojjes tävlings.. r-olig bild................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0