mondaynight.

smekmånaden rullar på fyran, sitter & dricker en kopp te. & njuter utav ledigheten. skulle behöva städa men det har jag veerkligen inte tid med just nu.... har haft denice & malin på kvällsbesök. baugett, ägg & peppar salami muuummms + en kopp the!!!

jag & marre var tidigare och tränade rygg, vart ett riktigt bra, tung pass! tog öob rundan efter..
dagarna bara schvissar förbi.. det går så fort allting nu. redan första augusti.  & på onsdag gör vi (jag, marre & george) stockholm osäkert, vi ska bo på freys ons-sönd. & det kommer bli så jäkla grymt, prrrrride!!! george/jojje kommer delta som en utav deltagarna till "mr gay of sweden" det kommer rocka så in i helsike!!! bjääääbbb!! annars då?! tjaaa, det e som vanligt. tränar, äter, sover.. och tyvärr så har det ju blivit lite för mycket fest.. och väldigt mycket för lite löpning. i träningen.. så blir det för det mesta styrka/crosstrainern i gymmet... eller promenader eller simningen.. det skulle behöva vara mycket mycket mer löpning, då loppet faktiskt är om ca 6 veckor.. och ska jag får en bra tid.. skulle jag tagit löptärningen på allvar lite mer.. heehe. hamnar jag under 2 timmar kommer jag fan inte hem, haha. jag ska & måste.. men är alltså rädd för att det forstätter i det gamla dåliga spåret, som hela sommarn.. men ska försöka hitta "det".. & sen gör det ju inte saken bättre att min spring kompis har gått och haft en stukad fot i några veckor nu! suuuck! jag hoppas verrkligen att den är i form igen efter pride-veckan.. & efter medeltidveckan. för då jääklar är det snart dags, och då måste jag verkligen lägga ett krut i brallan...

naee, i vanlig ordning så längtar jag till frukost & ska strax gå och lägga mig. gymmet väntar efter frullen.. yeees! tack & godnatt;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0