örebro.

just hemkommen från marieberg med mamma & ingela. vart ett par nya löpar dojjs & ett par riktiga skinn kängor! med snörning. var inte alls meningen att gå förbi scorett.. men vi gjorde det iallafall & skulle bara titta lite snabbt, och fick syn på dom kängorna. jag föll med detsamma.. och sa att vi måste gå tillbaka efter vi hade käkat.. sagt & gjort. och dom fick alltså följa med mig hem, dom är hårda & råa. precis som jag, elleeer?;-) haha! vart verkligen fast i dom så det känns skönt att ha det köpet klart, -höst/vinter skor. och löpar dojjeran känns såklart mindre än vad dom gjorde i affären.. så jag vet att jag kommer få skav sår. funderar på om jag ska skära sönder dom lite i hälen faktiskt, hahahh!! får fasen inte riskera att få skav sår nu så nära inpå loppet.. jag skulle vilja att man kunde köpa ingådda skor.. i en butik. inte att dom skulle vara begagnade.. bara ingådda & uttöjda hehehe..

igår hade jag hemligt besök.. glass, popcorn & fångarna på slottet! as mysigt ju! vaknade inatt runt 03.45 av att de dundrade & hela sovrummet lystes upp, + att hundarna var oroliga & sprang runt och gnällde.. så sällskap i sängen fick jag tillslut för att kunna sova.. valparna brydde sig dessvärre inte så mycket om de.. sicket jädrands väder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0