söndag är min lördag.

vaknade hemma i min säng, vilket var såå skönt!! jag & marre åkte hem en dag tidigare än väntat. + att vi missade hela pride tåget. -vi sov. lördag morgon knatade vi hem till hotell rummet runt 06 tiden, vi tänkte att vi bara skulle sova 2 timmar, gå och äta frukost buffen, för att sen sova till 11-tiden & sen ladda om till pridetåget... meeen vi vaknade runt 14, slitna brudar AB. och det tog inte lång stund innan vi bestämde oss för att ta tåget hem med nina & angelica.

fred: nina kom upp till sthlm & jag gick & mötte upp henne på t-cantralen. sen gick vi upp till vårt rum och för festa lite med sandra marre & steffen innan vi gick till opera terassen. knökat med folk, och det var så jäääkla kul!! har säkert 300 bilder från pride veckan och ska lägga upp några här, inte nu. men kanske imorgon. jag filmade hela showen.. jojje vann inte första priset & titeln "mr gay of swed" men han vann folkets röster! så jäkla galet bra är han!!!!

har haft en as bra vecka. skit kul, men det svider i plånkan nu, när man levt som en kung i sthlm några dagar... men pengar e papper?

jag mötte upp mikaela imorse & gick öob rundan med enzo. strax efter det åkte jag & marielle till citygym och sprutade svett på crosstrainern i en timme, fyfan va vi körde! 2 minuters intervaller, lägsta vs högsta nivån. så jäkla skönt! marre stod för lunchen, äggröra på tonfisk & tomat. muuums! har städa undan lite här hemma, myst m valparna enzp & stella.. valparna har blivit sååå stora, fyfan, nu kan de typ springa.. vifta på svansen.. och de är nyfikna på händer, ljus & ljud....

jag & nisse wokade egen wok, till middag, och nu sitter vi & väntar på söndags filmen på trean & ska mya m lite glass & ugnsbakade chips + cola light. det är lördags mys på hög nivå! faast det e söndag.......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0