tomtegröt

aaack så gott även på sommaren, heeheh. marre ville komma upp i lagom tid då jag skulle äta tomtegröt, risgrynsgröt med andra ord. så vi delade på en korv gröt. mumssss! de var just det jag behövde, var så sjuukt trött efter träningen. för lite kolhydrater kankse jaa.  nu är jag ioförsig pigg.. när jag strax ska sova.. meeen... det dunkar från ågården. hör därimot inte nordman?! kan det ha vart så som jag trodde att han inte kom? hmmm. mikaela kom och gjorde mig sällskap lagom till marre gick ner till sig. nu har jag faktiskt oxå druckit en nattdrink. så himmelns gott, smakar ungefär som choklad pudding heeeh! dushade av enzo nu ikväll precis.. så han kan gå & lägga sig fin & fräsh för i natt..


ska bli mycket skönt att vakna pigg imorgon, äta frulle & dra till gymmet. faaast, nu kom jag på mig själv att jag egentligen skulle ha skrivit löpning...... mhmmmmm. men jag håller iallafall igång konditionen fast jag inte löper...  nu är det dags för mig att säga tack & godnatt & stänga av datorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0