måste det gå så jäkla fort.

igår kväll drog jag & anna ut på en kortis löprunda, sjuuukt skönt! cirkus 4 kilometer. efter löppasset vart det en dush och sedan måndags mys m nisse. baugetter m massa gott tillbehör & the.

imorse ringde klockan 06. gick ner & slängde i tvätten i maskin och sedan begav jag stella & marre på öob rundan. åt frukost, och sedan iväg till gymmet. triceps, ett intensivt pass.

emil lånade över enze igår, så idag kom han över & vi la ut valparna på blocket. uhhu, kommer ju bli jätte tomt utan dom här hemma.. imorgon blir dom redan 5 veckor. tiden har gått såå fooort!! helt sjukt..

ska snart tagga om för tredje gången idag.. löparkläder härnäst..

Kommentarer
Postat av: anja

halloj :) jag har sms:at det flera ggr men får aldrig något svar. har du bytt nummer eller vill du inte prata med mig? :O

ser att allt går framåt med träningen. du är SÅ duktig.. men hur mår du? vem är den mysiga hemliga som brukar vara hos dig? :) tell me!



puss!

2011-08-17 @ 09:55:50
URL: http://aanjarekic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0