öh.

trött & tjock brrrrud, gaahhh! har varit trött & seg heeela veckan. Inte tränat, bara jobbat, ätit & sovit i princip. försover mig innan jobbet också, kommer i tid till jobbet men hinner inte med att äta frukost eller någon längre promenad med hundarna.. fattar inte? har ingen lust att koka ihop nå käk heller, lever typ på mackor & the..

igår eftermiddag packa jag hop heela min stora familj (stella enzo amber auqila & atlas) och åkte hem till emils föräldrar. valparna fick vara ute på gräs för första gången, och det var inget läskigt alls. dom hoppa och skutta allt vad dom hade, var inte nogot konstigt. jag trodde att dom skulle vara lite stela och rädda att gå på gräset.. eeesch då! så himla kul att se dom busa ute, dom är så himla sjuukt söta! jag tror jag dör! ska bli så himla tråkigt & tomt när dom lämnar oss :'(




fleeer bilder från pride 11




stephen & nina


jojje & sandra


alla deltagare till mr gay of sweden 2011


BB simon & sandra


transa jossan transa




bobby & nina










barda jojje bb-vanessa


jojje fick sveriges röster








jag & nina gick upp på scen och ägde lite med grabbarna














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0