Dom visslar och ler trugar och ber!


Hade klockan på 07,30 idag. fick ännu ett mysigt morgon sms, how sweet?! Gick ner till grannen på en morgon kaffe. Snackade lite om 2012,  & det kommer bli sååå bra!! wooow!! Tog oss sedan en morgon prom m hundarna. Äggvita + finncrisp till frulle. mhmmmm!! Påtal om inget speciellt.. så börjar min mage platta till sig igen! Haha, minns hur den såg ut när jag kom hem efter operationen & hur jag gick.. såg ut som jag hade en bebbe där inne. Gick med böjd rygg, kunde inte sträcka ut mig. Fyfan vilket helvete det var de första dagarna, men jag skulle (ska?;) göra om det 100 gånger om, <3 Det tog mig över 30 min att komma upp ur sängen på mornarna, och när jag väl satt på sängen, så var det inte smärtfritt om jag säger så.. woooza !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0