Find a beautiful place and get lost!


I fredags bjöd Marielle & Jack ner mig på middag. Marielle stod för matlagning, och herregud vad gott det var! Feta ost, basilika & soltorkade tomater som fyllning i kyckling fileer + potatisgratäng & sallad. Det bjöds på rödtjut, öl, och kapten morgan! Viktor.S kom förbi efter maten. Och jag gick upp till mig runt 4 på morgonen.. Lördags vart jag även då bjuden på käk av grannen, smörddegs rullar fyllda m matvete, bacon, vitlök gorgonzola.. jag vet inte vad det var i men mums på det också! Blivit riktigt bort skämd hela helgen.. moffade godis hela lördagskvällen & tittade på Pearl Harbor. Ooooch i Söndags hade vi pepparkaks hus tävling ;) & klädde deras julgran. Jag och Marielle köpte de klassiska huset medans Jackieboy skulle göra World Trade center.. men flyget kom tydligen innan det vart riktigt klart och krashade de haha, vart en ägg toddy på kvällen med wii spel... bowling, golf, boxning & pilbåge...





Har precis kommit hem från en promenad, konstigt hur en promenad kan vara så stärkande! Har varit en jobbig dag, allt har vart jobbigt. Skönt att de snart är en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0