Don't lose your grip on the dreams of the past, You must fight just to keep them alive.


Fredag kväll - känns som Torsdag kväll! Dagen har bestått utav kaffe, i princip hela dagen faktiskt! Skulle bli rädd om jag räknat kopparna! Morgon prom & kvälls prom, gjort! Blir så jäkla motiverad av att läsa tränings bloggar! Om tre veckoooor är det min tur, kommer säkert vara på ruta 1 igen, men det blir en kul utmaning så att siiiga. Löpningen får jag dessvärre vänta ännu längre med. uhu! Min mage kurrar, känns som den ska vända sig ut & in och äta upp sig själv. Ni förstår vad jag menar, huh? Nu ska jag strax ta mig ett vört bröd med stekt ägg på. Kvällen kommer bestå sittandes i soffan, och pina mig med att läsa om hälsa/träning /kost & löpning & kolla nya tränings kläder som ska inhandlas.... Ska skriva ner lite saker till mig och Marielle till 2012 också;-) Ahhhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0