You think you're something else.

kesella + pepparkakskrydda = kärlek! förbannat vad gott det är! för dom som gillar pepparkakor uppmanar jag verkligen att prova! idag & igår åt jag kesella, funlight appear, solroskärnor, pauluns dinkel flingor, pepparkaks krydda & kanel. aaass gott!!!!!!

mitt liv är totalt upp och ner vänt just nu! längtar till jag kan komma in till det "riktiga vanliga" !! har räknat.. och det blir precis lagom till nyårs skiftet.. 1 januari kör jag igång igen. men allt som berör mitt "gamla" liv, haha. jag vill vakna kl 06 pigg av mig själv, äta hälsosamt, sova före kl 22, kunna träna, kunna springa! åhå vad jag vill springa med min vän i spåret.. men det får jag nog vänta längst med.. vi som hade ev planering att springaa sthlm marathon 12. kanske kan gå ändå.. vi får se hur löpträningen blir..

 

honungsmelon & mörk choklad gör min kväll, denna lööördag! har btw börjat rökt igen på hel tid! bah, säger ju att min liv är upp och ner! haha, men som sagt. 1 jan så är det slut med det också. nu ska jag sluta sitta och depp skriva om "mitt-liv-just-nu". "häääär vaaare flääääsk!!!!!" (internt skämt;) ska ta mig ett glas cola light och gå ut och röka nu ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0