Dont know what i was thinking, he's no longer living..

Ligger hungrig i soffan:( Haha, fyfaaan. Jag skulle tagit mig i kragen tidigare ikväll & laga ihop någon mat. MEN, jag pallade inte. Trodde jag skulle kunna nöja mig med nån morot & äggmacka. Men nej. Och nu sitter jag här.. HUNGRIG. Fast jag, ätit 2 morötter & två grova mackor m ägg på & en kopp te. Får svälja lite luft....

Träningen rullar på som bara den nu och det känns för jäkla kul & skönt! Kärleken till träningen är oooooääääändlig och jag verkligen längtar till gymmet! Jag förstår inte riktigt vad som har hänt med mig.. det senaste året.. men det går bara framåt och denna kontakt & detta pump i musklen.... Love it. Mh mh mh!!! Jahopp.. whats next? Ett glas vatten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0