No.2

En fullspäckad dag må jag säga, fick åka upp till badet med Swallin imorse. Skulle ha kört kondition, men både löpbanden & crosstrainerna var upptagna. Så jag skippade mitt upplägg. Vart ett lite halvt konstigt pass.. men full följde ett pass med mage & rygg kan jag väl säga, vart lite annat också men inte värt att nämna.. och iochmed att det inte vart någon kondition så skippade jag att åka med Swalin hem, tog mig en rask promenad hem & drack en protein, sen for jag ut med dogsen igen på promenad. Avslutades hemma hos mamma, där sk "låtsas mormor" (morfars 'nya' fru) var på besök med min kusin Emily, vilket resulterar givetvis i FIKA. Så efter en bulle & kaka begav jag mig på en halvkort promenad igen, hem och återhämta mig lite, jag gjorde även iordning en tonfisk röra, bestående av kvarg, tonfisk, rödlök & svart peppar. SKIT GOTT! Sen for jag upp till gymmet med Anna. Woooza. Vi körde ett arm pass, med det menar jag axlar, bic & tric och även lite bröst iochförsig... Och det gick så jäkla bra, fyfan vad duktiga vi är! Mosade verkligen.. tomt med folk också. Nu sitter jag med min vanliga cafelatte protein..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0