Here i go again.


Gäääsp! Min andra lediga dag, haar varit hur lugn som helst. Vaknade givetvis strax före sju. (Tror jag gått och blivit ett automatiskt alarm) Låg kvar i sängen en stund & drog mig.. bara vart hemma och gjort inget speciellt ända fram till 1330 då jag åkte upp till actic med Mikaela. Det vart ett konditionspass för min del, kände knappt för att fullfölja de, har sån sjuuuk träningsvärk i benen. Kommer knappt upp om jag sitter för länge.. Och att köra på styrka gick inte då jag redan kört på alla delar.. Har träningsvärk över allt förutom just i biccen.. efter bena är det värst i ryggen.. gah! Jaja.. på kvällskvisten nu så har jag varit hos Lundin med damerna Jansson. Jag lekte kocken .. vart det vanliga till käk. Ytter file med en rolig sallad, fast vi hade iochförsig potatisgratäng också till de som ville ha. & bea sås. Mums var det iallafall! Glass & ljumna hallon & blåbär till efterrätt! Nu sitter jag hemma & tar det lugnt.. ska koka mig en kopp te. Men det är en viss herre som fått mig att vilja köpa alla sorter kaffe & te till min tassimo!! Avis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0